Mitä haluat näyttelyn yleisöllesi ja messujen kävijöille kertoa? Kuinka näyttelyn ja messuosaston viesti välittyy tilassa kulkijalle? Halutaanko tuotteita myös myydä vai pelkästään esitellä?
Huolellisella suunnittelulla, tilasta riippumatta, voimme saavuttaa teille uudenlaista ilmettä ja huomioarvoa. Tarkoituksena on luoda persoonallinen ja tarkoituksenmukainen kokonaisuus, jolla erotutaan muista ja jota yleisön on helppo lähestyä.
Kun olette tehneet päätöksen pitää näyttelyn tai osallistua messuille, voimme lähteä tekemään suunnitelmaa niin visioon, sanomaan, rakenteisiin, tyyliin, markkinointiin - koko tapahtuman kokonaisuuteen aikatauluja ja budjetteja unohtamatta. Näissä näyttely- ja messuprojekteissa pyrin hyödyntämään teidän oman osaamisenne ja sisustussuunnitteluosaamiseni lisäksi markkinointi- viestintä ja asiakaspalvelukokemuksiani, mitä on vuosien varrella karttunut sekä mahdollisesti muita tarvittavia alan ammattilaisten yhteistyöpalveluja.
Voisimmeko ideoida yhdessä mitä haluatte viestiä näyttelyllä tai messuosastolla? Ota yhteyttä millainen projekti teillä on ja katsotaan voisinko vähentää teitä myös turhaa stressiä ja kustannustekijöitä.
Kuva Galleria No.8 2019
Tauluilla, valokuvilla, koriste-esineillä, huonekasveilla ja peileillä voidaan luoda yksilöllinen ja mieleenpainuva koti ja tila. Yksityiskohdat luovat tunnelmaa, ja esillepanossa korostetaan esineen yksinkertaisuutta tai ryhmiä ja kokonaisuutta. Maalauksien ripustusten tapaan voidaan saada oma asetelma esineistä, joiden pintamateriaali, väri ja muoto luovat sointuvan kokonaisuuden.
Selkeys ja taulujen harmonia kohottavat katseen. Taulujen aiheet ja paikka valitaan huolellisesti sen mukaan, mitä sisustuksessa halutaan korostaa. Ripustuksessa noudatetaan yhtenäistä peruslinjaa tai muodostetaan esteettisesti sointuvia ryhmiä. Huomioidaan katseluetäisyys ja -korkeus, kehykset, taulujen välit ja linjaukset huoneen kokonaisuuteen sopiviksi.